QUERIDAS FAMILIAS:
EMPEZAMOS UN NOVO TRABALLO NA CLASE DE 4 ANOS-B.
ESTA VEZ...IMOS A XOGAR A SER CIENTÍFIC@S! SI, SI, SI, COMO ESCOITADES, VAMOS A ESTUDIAR E EXPERIMENTAR COA CIENCIA.
Á VOLTA DE VACACIÓNS RECIBIREDES MÁIS INFORMACIÓN, POIS A VOSA PARTICIPACIÓN VAI A SER TAMÉN FUNDAMENTAL. OS NENOS/AS LEVARÁN A CASA UN MALETÍN DE EXPERIMENTOS...ÍDEVOS PREPARANDO!! :)
DICIR, QUE ESTE TRABALLO VAI A SER POSIBLE TAMÉN, GRACIAS Á COLABORACIÓN CO CENTRO SUPERIOR DE INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA (CSIC) E OS LABORATORIOS LEBORIZ, OS CALES DONARON TODO O MATERIAL PARA FACER O MÁIS REALISTA POSIBLE ESTE PROXECTO, COMO POR EXEMPLO: BATAS DE CIENTÍFIC@S, GAFAS DE PROTECCIÓN, TUBOS DE ENSAIO, GUANTES, PROBETAS...
MIRADE QUE BEN NOS SENTAN....
- UN DÍA APARECEU NA CLASE UN MALETÍN E XOGAMOS A ADIVIÑAR QUE HABÍA DENTRO. NINGUÉN ACERTOU, ERA MOI DIFÍCIL POIS ERA UNHA LUPA.
ENCÁNTANOS XOGAR CON ELA E INVESTIGAR COMO SE VEN OS OBXECTOS A TRAVÉS. RÍMONOS UN MONTÓN....
PARECEMOS MONTRUOS!!! (dixeron)
- OUTRO DÍA RECIBIMOS A VISITA DE XABIER (LABORATORIOS LEBORIZ). VEUNOS A EXPLICAR ONDE TRABALLAN OS CIENTÍFICOS E QUE FAN. CONTOUNOS UN CONTO MOI INTERESANTE E MENTRES FOINOS EXPLICANDO PARA QUE SERVÍAN OS OBXECTOS QUE NOS IBA ENSINANDO.
- DESPOIS DE TODO ISTO... UN DOS NOSOS TRABALLOS PARA EMPEZAR FOI DEBUXAR COMO CREEMOS NÓS QUE É UN CIENTÍFICO OU CIENTÍFICA, E QUE É A CIENCIA. FOI REALMENTE DIFÍCIL PARA ELES....AQUÍ TEDES ALGÚNS RESULTADOS:
- COA VOLTA DAS VACACIÓNS, CREAREMOS UN RECUNCHO ESPECÍFICO DE CIENCIAS E EMPEZAREMOS A FACER EXPERIMENTOS NA AULA E A APRENDER A USAR O MÉTODO CIENTÍFICO, ANOTANDO HIPÓTESES, DATOS, RESULTADOS.... TAMÉN RECIBIREMOS O DÍA 11 DE ABRIL OUTRA VISITA SÚPER INTERESANTE.
IRÉMOSVOS INFORMANDO!! UN SAÚDO!!
..................................................................................................................................................................
A SEMANA PASADA RECIBIMOS A VISITA DE LUISA (UNHA CIENTÍFICA DE VERDADE).
EXPLICOUNOS EN QUE CONSISTE O SEU TRABALLO E LEUNOS UN CONTO DE COMO ELA QUIXO SER CIENTÍFICA.
CONTOUNOS QUE TIÑA MOITOS AMIGOS E AMIGAS CIENTIFIC@S E XOGAMOS A VER SE OS RECOÑECÍAMOS.
ESTES SON ALGÚNS DOS AMIGOS:
..................................................................................................................................................................
A SEMANA PASADA RECIBIMOS A VISITA DE LUISA (UNHA CIENTÍFICA DE VERDADE).
EXPLICOUNOS EN QUE CONSISTE O SEU TRABALLO E LEUNOS UN CONTO DE COMO ELA QUIXO SER CIENTÍFICA.
CONTOUNOS QUE TIÑA MOITOS AMIGOS E AMIGAS CIENTIFIC@S E XOGAMOS A VER SE OS RECOÑECÍAMOS.
ESTES SON ALGÚNS DOS AMIGOS:
* OS COÑECÍAN TODOS :)
TAMÉN PREGUNTOUNOS POLOS AMIGOS DE BOB ESPONXA E SI SABÍAMOS QUE ERAN EN REALIDADE.
PUIDEMOS TOCAR UNHA ESPONXA NATURAL:
VIMOS UNHA ESTRELA DE MAR E A TOCAMOS.
VIMOS UN VÍDEO SOBRE UN CALAMAR XIGANTE
TAMÉN SOBRE OS CANGREXOS
VIMOS COMO ERA EN REALIDADE O PLANCTON:
E, POR ÚLTIMO, LUISA, DEIXOUNOS "ESTO" PARA INVESTIGAR, TEMOS QUE AVERIGUAR DE QUE SE TRATA.
POR ÚLTIMO, FIXEMOS UN TRABALLO INDIVIDUAL NA CLASE, ONDE DEBUXAMOS E ESCRIBIMOS O QUE MÁIS NOS GUSTOU DESTA EXPOSICIÓN.
ESTES SON ALGÚNS EXEMPLOS:
...............................................................................................................................................................
APROVEITANDO TAMÉN QUE CHEGOU A PRIMAVERA E QUE ESTAMOS CON EXPERIMENTOS....VOUVOS ENSINAR O QUE ESTIVEMOS FACENDO ESTAS DÚAS SEMANAS:
ABSORCIÓN EN PAPEL.
ESTES FORON OS RESULTADOS:
TAMÉN CON PANOS DE PAPEL, COLORANTES, AUGA E PIPETAS FIXEMOS ESTAS FLORES TAN BONITAS:
TIVEMOS OUTRA VISITA CIENTÍFICA. HELENA VEUNOS FALAR DO SEU TRABALLO, DO QUE ELA INVESTIGA: OS PARÁSITOS DO PESCADO.
O QUE MÁIS NOS GUSTOU FOI VER ESES GUSANOS; "HUELEN A LA PLAZA" DIJO CLAUDIA.
LOGO INDIVIDUALMENTE DEBUXAMOS E ESCRIBIMOS O QUE MÁIS NOS GUSTOU.
NAS DÚAS ÚLTIMAS SEMANAS DE MAIO FIXEMOS DOUS EXPERIEMNTOS MÁIS.
- UN FOI MOI SABROSO ;)
CON AZÚCAR, COLORANTE E AS PIPETAS.
A PROFE PREGUNTOUNOS QUE IBA A PASAR CANDO BOTÁSEMOS O COLORANTE NOS TERRÓNS.
SUS HIPÓTESIS: "SE VAN A PINTAR DEL COLOR".
¿PERO POR QUE QUEDA EL COLOR EN EL TERRÓN Y NO SE CAE? (PROFE).
MUCHOS ACERTARON POR LAS EXPERIENCIAS PREVIAS CON EL PAPEL Y ESCUCHÉ LA PALABRA MÁGICA: "LO ABSORBE"
DESPOIS DE PENSAR TANTO NOS PUXEMOS MANS Á OBRA, ESTOS SON OS RESULTADOS (QUE BEN O PASAMOS)
- O SEGUINTE EXPERIMENTO FIXÉMOLO A ÚLTIMA SEMANA DE MAIO.
ESTABAN ENCANTADOS (AS FOTOS O DEMOSTRAN): "QUEREMOS REPETIR, QUEREMOS REPETIR", DICÍAN.
NECESITAMOS: AUGA, XABRÓN E PALLAS.
PRIMEIRO PROBAMOS SE NOTÁBAMOS ALGO NA MAN AO SOPRAR COA PALLA.
SOPRAMOS AOS COMPIS A VER SE PASABA ALGO.
¿QUE SAE ENTONCES DA PALLA CANDO SOPRAMOS?
TODOS: AIRE.
BOTAMOS OS MATERIAIS NUN VASO E A SOPRAR A VER QUE PASA: "POMPAAAAAAAAAAAAAAASSSS".
EN BREVES SEGUIREMOS INFORMANDO :)
No hay comentarios:
Publicar un comentario